Przydatne informacje

Świadczę usługi związane z naprawą sprzętu i oprogramowaniem. Z pasją pomagam rozwiązywać problemy, które mi zgłaszasz. Moją dewizą od zawsze jest zaufanie.

W kilku słowach o tym co robię

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

Szybki kontakt

dzwoń na skype

+ 48 512 917 625

kontakt telefoniczny MAgicKomp, dzwoń, telefon komórkowy

kontakt@magickomp.pl

adres e-mail, kontakt mailowy

MagicKomp.pl

34-114 Brzeźnica, ul. Krakowska 75A

 

  • MagicKomp nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i oprogramowania. Klient dostarczający do mnie sprzęt  powinien uprzednio wykonać kopię zapasową danych przechowywanych na dysku HDD. Na wyraźne życzenie Klienta mogę odpłatnie wykonać archiwizację danych wg cennika. Jednocześnie informuję, że w procesie naprawy nie formatuję twardych dysków oraz nie usuwam z nich żadnych danych lub programów, chyba że wymaga tego naprawa lub na wyraźne życzenie Klienta.

 

  • Określony przeze mnie czas naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec niezapowiedzianej zmianie.

 

  • Usługa instalacji systemów lub oprogramowania możliwa jest tylko i wyłącznie, gdy Klient dostarczy oryginalne oprogramowanie.

 

  • Oddający sprzęt do naprawy oświadcza, że dane oraz programy zainstalowane i przechowywane na twardym dysku oraz innych załączonych nośnikach są jego własnością.  Nie ponoszę odpowiedzialności za dane na dysku twardym klienta oraz za ewentualny brak licencji zainstalowanego na nim oprogramowania.

 

  • Wykonuję tylko i wyłącznie naprawy pogwarancyjne.

 

  • Zastrzegam sobie możliwość zwrotu sprzętu nie naprawionego lub o symptomach odmiennych aniżeli został przyjęty. Wynika to z faktu, że regeneracja niektórych układów elektronicznych nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Wówczas naprawa jest możliwa poprzez wymianę wadliwego układu, o ile będzie osiągalny. Kolejnym powodem może być uszkodzenie samego laminatu płyty głównej na skutek delaminacji powłoki uniemożliwiającej poprawne wykonanie naprawy. W takich przypadkach z przyczyn niezależnych ode mnie Klient może otrzymać nienaprawiony sprzęt o odmienionych objawach usterki nie ponosząc kosztów diagnozy.

 

  • Za wady i uszkodzenia niezgłoszone w momencie przyjmowania sprzętu a wykryte w trakcie naprawy nie ponoszę odpowiedzialności.

 

  • Sprzęt oddany przez Klienta naprawiam w możliwie najkrótszym czasie zwykle do 14 dni roboczych. W szczególnych przypadkach okres naprawy może zostać przedłużony.

 

  • Oprogramowanie i związane z nim usługi nie podlegają gwarancji.

 

  • W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu z przyczyn niezależnych ode mnie: (brak części zamiennych, uszkodzenie płyty głównej spowodowane delaminacją, wyskerami itp.) Klient może pozostawić sprzęt bezpłatnie w celu utylizacji. Wymienione części nie podlegają zwrotowi, a uszkodzony sprzęt poddawany jest utylizacji.

 

  • W przypadku nieodebrania naprawionego sprzętu po upływie 45 dni roboczych może zostać naliczana opłata magazynowa w wysokości 1 zł netto dziennie. Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z mojego błędu, nie zwalnia Klienta z opłaty magazynowej. W przypadku naliczenia opłaty magazynowej, odbiór sprzętu następuje po uregulowaniu tejże opłaty.

 

  • Po upływie 90 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywam go poprzez jego objęcie w posiadanie samoistne.

 

  • Pokwitowanie jest jedynym dokumentem umożliwiającym odbiór sprzętu z naprawy i musi ono zostać zwrócone przy odbiorze. W przypadku zagubienia pokwitowania konieczne będzie wylegitymowanie odbiorcy sprzętu dowodem tożsamości.

 

  • Każdy Klient oddający sprzęt do naprawy lub korzystający z moich usług zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, Klient dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.

REGULAMIN

naprawa komputerów i laptopów 34-114 Brzeźnica, fachowa i solidna naprawa komputera, serwis komputerowy, doradztwo komputerowe, problem z komputerem, komputer nie działa, uszkodzony komputer, szybka naprawa komputera, naprawai serwis laptopów Brzeźnica